Utleie

IMI-huset

Norkirken Drammens lokaler i Rådhusgata 25 (kart) leies ut til:

• Kurs
  • Seminar
  • Minnesamvær
  • Selskap

Dersom du ønsker å leie lokalene i 1. eller 2. etasje til selskap må et eksternt eventfirma ta ansvar for og være verter for arrangementet. Vi tillater ikke alkoholservering i kirken.

Fasiliteter:
Hovedsal med godkjent plass til 315 personer. Dersom lokalet innredes med bord er det plass til ca 150 personer. Salen har installert avansert AV-utstyr (PC m/ Powerpoint, projektor, miksepult for styring av lyd).
Kjøkkenet er totalrenovert i 2009 og kan fritt anvendes av hovedsalens leietakere.
Stua i 2. etasje har plass til ca 40 personer og egner seg til mindre kurs og seminarer. Her er det installert DVD-spiller, forsterker og projektor med mulighet for PC- og DVD-tilkopling. Et mindre kjøkken i 2. etasje kan disponeres av leietakere.

Du kan sjekke tilgjengelighet på saler her.
<For mer informasjon kontakt administrasjonsleder (se telefon og e-post under «kontakt oss»)